Waardering over Vollenbroek-Simon, J.M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk J.M. Vollenbroek-Simon - Almere op 13 juni 2012

9.5

Tandarts Vollenbroek is een aardige, geduldige dame die verstand van zaken heeft. Samen met haar assistent heeft ze ons jarenlang een goed gevoel gegevens en gaan we (ook onze dochters) met plezier naar de tandarts. We zijn ruim 12 jaar patient geweest. Na onze verhuizing hebben we de lange afstand naar Almere volgehouden maar nu de meiden ouder worden is de afstand toch erg lastig. We zijn nu met spijt in ons hart naar een tandarts in onze eigen woonplaats en hopen maar dat deze een beetje in mevr. Vollenbroeks schaduw kan staan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vollenbroek-Simon, J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.