Waardering over Vreugdenhil, F.H., Tandartsenpraktijk Vreugdenhil Tandartsen - Geldermalsen op 30 september 2016

9.5

Dhr. Vreugdenhil heeft mij enorm goed geholpen. Na een ernstige kaakklem die 1,5 maand heeft geduurd, heeft dhr. een oorzaak van het probleem gevonden. Eerder hadden verschillende kaakchirurgen en artsen dit tijdens een ziekenhuisopname al proberen te vinden, maar dit lukte hen niet. In het ziekenhuis zijn er rondom mijn klachten veel fouten gemaakt. Dhr. Vreugdenhil heeft niet alleen mijn klachten verholpen, maar ook heeft hij aandacht besteed aan de fouten die in het ziekenhuis gemaakt zijn. Dhr. heeft een presentatie gemaakt van mijn casus en alle fouten die hierin zijn gemaakt heeft dhr. door middel van het geven van een lezing met het ziekenhuis besproken, zodat dit niet vaker zou gebeuren in het vervolg. Top geholpen!

Bent u of werkt u voor Vreugdenhil, F.H.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.