Tandarts Wageningen, L. van

Man
Specialisme
Endodontologie
Er zijn 273 waarderingen Waarderen

Waardering over Wageningen, L. van, Tandartsenpraktijk Verwijspraktijk Walcheren endodontologie & orthodontie - Middelburg op 14 september 2021

De arts werkte snel en efficiënt en gaf tijdens de behandeling wanneer dat mogelijk was aan wat hij aan het doen was en hoe de behandeling verliep. Dit vond ik erg prettig. Het is de eerste keer dat ik een dergelijke behandeling moest ondergaan en wist daarom niet wat er zou gebeuren. Door zijn informatie kon ik een beetje inschatten hoe ver we waren. Tussendoor werden twee keer foto's gemaakt. Naderhand legde de arts mij aan de hand van de foto’s uit wat hij had gedaan. Ook dat vond ik erg prettig. Heel fijn ook dat hij mij vertelde wat ik de komende dagen aan nawerkingen kan verwachten en hoe hier mee om te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wageningen, L. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.