Tandarts Wageningen, L. van

Man
Specialisme
Endodontologie
Er zijn 415 waarderingen Waarderen

Waardering over Wageningen, L. van, Tandartsenpraktijk Endo Hoeksche Waard - Numansdorp op 2 april 2022

Wortelkanaalbehandeling ondergaan. De endodontoloog legde steeds rustig uit wat hij ging doen en werkte ook op een rustige, prettige manier. Ik ben nooit bang voor een bezoek aan of behandeling door een tandarts of endodontoloog, maar kan me voorstellen dat anderen dat wel zijn, maar dat is bij behandeling door deze tandarts/endodontoloog niet nodig. Bij mijn eerste bezoek, voor beoordeling van de klacht en het bepalen van de behandeling, vond ik hem nogal kortaf overkomen in zijn communicatie, maar bij een tweede controle en bij de behandeling zelf was dat gelukkig anders.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wageningen, L. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.