Tandarts Wageningen, L. van

Specialisme
Endodontologie
Er zijn 382 waarderingen Waarderen

60 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Tandartsenpraktijk Verwijspraktijk Walcheren endodontologie & orthodontie - Middelburg

28 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

De behandeling wordt goed uitgelegd door tandarts Van Wageningen, ondersteund met foto's en uitleg over de stappen, zowel voor, tijdens als na de behandeling. Fijn is de offerte voorafgaand aan de...

9.3

23 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Naar tevredenheid behandeld, alleen het maken van een afspraak was wat "ingewikkeld" omdat de praktijk maar 2 momenten/week telefonisch bereikbaar is. Dat moet dan maar net passen in de agenda...

7.8

21 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede uitleg en prettige behandeling.

6 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Goed geholpen zonderpijn.

31 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Correct geholpen, elke stap werd netjes en duidelijk uitgelegd. Voldoende foto’s gemaakt om tussentijds te kijken of het in orde was. Naderhand uitleg a.d.h.v. de foto’s om aan te geven wat er...

10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Prettig ontvangen. Was bang. 100% meegevallen

6 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk, kundig personeel/behandelaar. Behandelaar legt direct en goed uit welke handelingen hij verricht. Je voelt je er snel op je gemak.

9.8

5 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik zag erg op tegen de wortelkanaal behandeling. Gelukkig verliep deze vlot waarbij de tandarts de verschillende stappen beschreef. Wel zo fijn dat je als patiënt weet wat er gebeurd. De behandeling...

22 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Voordat de behandeling startte had ik enkele punten te bespreken. De behandelend arts nam tijd en moeite om actief te luisteren en uitleg te geven.

9.8

21 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Er word rekening gehouden met de patient om het zo "aangenaam" mogelijk te laten verlopen.

14 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Geen pijn en nare ervaring. Prettige benadering door arts en personeel. Kompliment.

13 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Een zeer kundige specialist, legt alles netjes uit en werkt vrij vlot. Helaas was mijn behandeling niet pijnloos.

9.7

12 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben prima geholpen aan een wortelkanaal behandeling. Lior vertelt steeds wat hij gaat doen en past de verdoving aan als je dat nodig vindt. Na de behandeling legt hij alles nog eens haarfijn uit...

31 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

De wortelkanaalbehandeling ging prima, pijnloos en snel, ondanks dat ik een overbelaste, pijnlijke boven en onderkaak heb. Ook ondanks een eerdere chirurgische behandeling in het verleden en ondanks...

31 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Prettige ontvangst, behandeling uitgelegd. Naar mijn idee vakkundige behandeling. Na uitwerking verdoving geen last.

24 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Mijn eerste afspraak was om te kijken of er iets gedaan kon worden. Ik werd gebeld of ik eventueel mijn afspraak wilde veranderen omdat er iemand uit was gevallen. Ik kon dan als dat moest gelijk...

17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik wist eigenlijk niet zo goed welke onderdelen de behandeling zou omvatten. Er zijn nog een paar andere tanden (met scherpe toppen door 'verdwenen' bovenvullingen; een geheel ontbrekende tand)...

9.5

5 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb de wortelkanaalbehandeling goed kunnen doorstaan, is mij 100% meegevallen. Had geen napijn, dus geen pijnstillers nodig gehad. Een (korte) uitleg voor de behandeling had ik wel fijn gevonden,...

25 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Afspraak maken liep niet goed maar lag voornamelijk aan de eigen tandarts die de gegevens waarschijnlijk niet goed verstuurd had. Verder goede uitleg tijdens behandeling wat zorgt voor duidelijkheid...

8.2
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 382 waarderingen.