Waardering over Walther Boer, C.L., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk C.L. Walter Boer - Assen op 6 september 2011

3.3

De receptioniste komt chagrijnig over, is niet geïnteresseerd en denkt niet aan oplossingen. Ik kon met mijn spoedgeval pas een maand later terecht. "Dan moet je maar eerder bellen", zo werd mij verteld. Ik ben helaas geen helderziende in die zin dat ik een toekomstige hevige kiespijn kan zien aankomen. Ik ben uiteindelijk maar naar een vervangende tandarts gegaan, vanwege vakantieplannen van Walther Boer. Conclusie: je kunt voor spoedgevallen niet snel terecht en je wordt (bij het maken van een afspraak erg slechts behandeld). Ik stap over naar een betere tandartsenpraktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Walther Boer, C.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.