Waardering over Webbers, B., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Nagel en Webbers - Amstelveen op 1 januari 2018

Nadat mijn vorige tandarts mij had laten weten dat mijn parodontitis zodanig ver gevorderd was dat hij er niets meer aan 'mocht' doen, werd ik doorverwezen naar de ACTA. Echter, over de ACTA had ik voor wat betreft de behandeling van parodontitis nogal nare verhalen gehoord en besloot daarom op zoek te gaan naar een tandarts of tandartsencentrum waar ik wel terecht kon met mijn klachten. Uiteindelijk kwam ik, met hulp van een goede klant van mij, bij tandarts Webbers terecht. De heer Webbers is een zeer prettige tandarts die open en eerlijk communiceert en tijdens de behandeling heel duidelijk uitlegt wat hij gaat doen en waarom. Aangezien ik, dankzij nogal wat slechte ervaringen inmiddels niet zo'n held meer ben bij de tandarts, vind ik dit erg prettig. Ik heb er het volste vertrouwen in dat mijn gebit nu weer helemaal op orde komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Webbers, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.