Waardering over Werff, J.A. van der, Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Heeredwinger - Groningen op 7 mei 2013

9.7

Ik kom er ook al 17 jaar (dus vanaf ca 1996). Heel zorgzame vriendelijke man, neemt er de tijd voor als je vragen hebt, wil graag dat je een mooi natuurlijk gebit hebt.(sommigen willen hagelwitte tanden, dat raadt hij af, ik moet er nog mee aan de slag) Luistert naar wat je wilt voor je gebit. Hij wordt niet boos als ik niet elke dag flos, maar spoort me wel aan. De assistenten zijn ook vriendelijk. De stoeltjes in de wachtkamer zijn inmiddels voorzien van zitkussentjes. Ik hoop dat ik nog lang bij hem mag lopen. Wat mij betreft loopt alles voor mij prima, ik heb bijna nooit wat(gaatjes etc) en ga dus heen alsof het een uitje is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Werff, J.A. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.