Waardering over Werleman, S.I., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Werleman - Haren op 15 september 2011

Werleman is een uitmuntende tandarts, in de loop der jaren ben ik vrijwel van mijn angst afgekomen al wordt het nooit mijn hobby. Hij en zijn team zijn deskundig, vriendelijk, behulpzaam, flexibel en doortastend. Ze passen op jou en je gebit. Als je in de stoel ligt weet je gewoon dat je in goede handen bent. Ik ben doorverwezen naar de mondhygieniste Farzana en ben daar ook uiterst tevreden over. Net als de tandarts verstaat ze haar vak! Ik moet er altijd wel 30 km voor rijden maar zo lang hij tandarts is zal ik patient blijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Werleman, S.I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.