Tandarts Weustink, S.W.J.

Tandarts

19 resultaten voor je selectie:

8 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

vriendelijk, attent. neemt de tijd om de behandeling uit te leggen, vooraf maar ook tijdens.

2 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne tandarts! Een rustige, competente vrouw, denkt mee in mogelijkheden en levert goed werk!

23 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prima geholpen! Uitermate fijne en goede tandarts! Alles netjes en met aandacht gedaan.

4 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Onlangs ben ik verhuisd naar Rotterdam en ik moest natuurlijk wisselen van tandarts. Ik ben hier heel goed ontvangen.Tandarts is vriendelijk en vakkundig. Leuke en goedlachse personeel en praktijk...

9.7
Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Prinsenland Rotterdam - Rotterdam

10 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een fijn persoon, die je op je gemak stelt. Persoonlijk contact met duidelijke adviezen en ze zegt tijdens behandeling telkens wat ze gaat doen. Bij mijn wortelkanaalbehandeling heb ik daarna napijn...

22 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn in 2018 bij tandarts Weustink terechtgekomen. Het is een geruststelling dat we deze tandarts hebben. Uiterst prettig in de omgang, vriendelijk en neemt de tijd voor je als het nodig is.

22 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Top tandarts! Erg professioneel, assistenten zijn ook erg vriendelijk en kundig. Raad deze tandarts ten zeerste aan.

8 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een aardige tandarts en een top team. Ga zo door.

26 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne tandarts en een plezierige praktijk. Zeer vakkundig en vriendelijk.Daarbij snel en goed advies.

9.7

11 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne tandarts, legt alles uit wat ze doet. Uiterst vriendelijk en zorgzaam, maakt een zeer rustige en geduldige indruk.

18 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een prima tandarts, vriendelijk, kundig, efficiënt en erg precies ! Mooie praktijk , alles is werkelijk superfris en schoon.

9.3

5 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb met Tandheelkunde Goudsesingel uitsluitend positieve ervaringen opgedaan.

17 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fantastische tandarts, kundig en zorgvuldig werkend. Simpele uitleg over diagnose, kosten en behandeling. Zowel de tandarts zelf als de assistente zijn even vriendelijk.

10 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Erg tevreden! Warme ontvangst, plezierige omgang en pijnloze behandeling.

16 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Via mijn buurvrouw die erg tevreden was ben ik bij mevrouw Weustink terecht gekomen. Zij is fijne tandarts die er alles aan doet om met de hoogste kwaliteit en zorg mijn gebit te verzorgen.

Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Prinsenland Rotterdam - Rotterdam

26 oktober 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekende zorgvuldige tandarts. Sinds 3 jaar mijn tandarts - alle behandelingen (ook zeer uitgebreide) perfect uitgevoerd. Laatste behandeling/controle was in juli j.l. (2015).

25 oktober 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer zorgvuldig en adequaat uitgevoerde restauratie van een wat verwaarloosd gebit. Afgesleten tanden en kiezen boven en onder perfect gerestaureerd en opgebouwd dmv composiet en kronen. 7...

9.2

22 oktober 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Veel narigheid gehad met deze tandarts; kies getrokken, maar andere tanden daarbij beschadigd. Volgens tandarts overdreef ik, is het bijgepolijst. Andere kies gevuld, was klein gaat, maar mijn hele...

3.8

25 juni 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne, kundige tandarts. Zeer geduldig en vriendelijk, uitermate geschikt voor kinderen. Aandacht voor esthetiek en werkzaam met de nieuwste producten en technieken. Prachtige, moderne praktijk,...

9.3
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 15 waarderingen.