Waardering over Wever, F., Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Veldhuizen - De Meern op 6 augustus 2012

8.8

Wij zijn al jaren klant bij tandarts Wever. Hij heeft het werk bij ons en de kinderen altijd goed gedaan. We hebben hiervoor veel andere tandartsen gehad, en werken binnen de zorg, dus hebben er wel een beetje kijk op. Hij is aardig en begripvol voor onze kinderen. Hij geeft rustig duidelijk informatie en heeft een prettige omgang. De locatie zou wel wat mooier en ruimer kunnen ( was vroeger erg mooi op de Puntenburg in Vleuten), maar een goede en fijne tandarts is belangrijker dan een mooie ruimte!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wever, F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.