Tandarts Wiertz, R.

Tandarts

146 resultaten voor je selectie:

Tandartsenpraktijk De Tandarts, kliniek voor tandheelkunde en implantologie - Raamsdonksveer

21 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

hij werkt snel en vakkundig een vulling wordt perfect aangepast een kroon wordt vakkundig geplaatst helemaal toppie

13 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bij mij is een etsbrug geplaatst. Dhr Wiertz heeft mij van te voren goed uitgelegd hoe dat gedaan zou worden . Tijdens de behandeling was de sfeer prettig en ontspannen en werd er ook steeds gezegd...

4 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede uitleg correcte behandeling en geen pijn

8.5

27 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Geen commentaar , de Tandarts en assistent gaan zeer professioneel en vakkundig te werk .

9.5

21 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ontsteking van 2 kiezen onder een brug van 3 kronen. Door eigen tandarts brug verwijderd en kiezen getrokken. Vervolgens doorgestuurd naar R. Wietz. Deze heeft op zeer zorgvuldige wijze met...

15 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben doorgestuurd vanuit andere praktijk na tandongeval ivm expertise van Roland, hierdoor is mijn tand behouden en is als kroon weer teruggeplaatst, gaat heel rustig en precies te werk met een 100%...

8 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Heel fijn contact. Er wordt uitgelegd wat de behandeling inhoudt dat is heel geruststellend

8.8

30 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Alles in orde, echte professionals, aandacht, rust.

19 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een goede service en aardige mensen die daar werken

8.7

15 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Via een doorverwijzing van mijn eigen tandarts ben ik bij De Tandarts (Dhr. Wiertz) terechtgekomen. Het is gespecialiseerd in implantologie en heeft uiteindelijk bij mij 2 implantaten in de onderkaak...

Tandartsenpraktijk De Tandarts IJsselstein - IJsselstein

8 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Diverse afspraken gehad met tandarts-implantoloog Roland en zijn tandartsassistente voor het plaatsen van een implantaat en kroon. De houding in de behandelkamer is transparant, enthousiast, joviaal;...

9.7

8 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben door mijn eigen tandarts doorverwezen. De doorverwijzing verliep goed en soepel. Dhr Wiertz deelt zijn kennis en neemt de tijd voor een goed advies. Ook geeft hij je de tijd om een keus te...

21 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Tijdens de behandeling werd besloten om een vervolgbehandeling gelijk uit voeren waardoor er minder belasting ontstaat in het vervolg-traject. Complimenten. Is simpelweg goed meedenken met de...

4 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prettig vakkundig personeel. Implantaat lijkt als echt Past perfect! Je ziet geen verschil van kleur ten opzichten van de andere tanden.

1 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kon dezelfde dag nog terecht nadat ik belde over een pijnlijke wang en kaak. Nadat ik had aangegeven dat ik erg opzag tegen de behandeling reageerde hij begripvol en legde uit wat hij ging doen....

19 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Tijdens het eerste gesprek is het behandeltraject goed besproken, goede voorlichting gekregen over de behandeling. Ook tijdens de behandeling werd steeds vertelt wat er ging gebeuren en was er...

9.2

14 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Tandarts met veel ervaring die precies uitlegt wat hij gaat doen en wat je kan voelen.

9.5

30 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De behandeling, bestaande uit het verwijderen van versleten vullingen en het op nieuw aanbrengen werd door mij ervaren als uitstekend; namelijk goede uitleg, snel, pijnloos, ziet er zeer mooi uit,...

3 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne ervaring met deze tandarts. Ging ontzettend goed om met mijn angst. Geeft een duidelijke en rustige uitleg en neemt de tijd.

7 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden over de behandeling en de patientgerichtheid van de tandarts?

9.8