Waardering over Wiggers, L.H., Tandartsenpraktijk Centrum voor Implantologie en Esthetische Tandheelkunde - Hengelo op 19 augustus 2013

In de afgelopen maanden ben ik voorzien van 10 kronen met een brug en 2 implantaten. Het is precies gegaan zoals vooraf is besproken en gepland. De tandarts en zijn zijn assistentes die me hebben behandeld zijn in één woord fantastisch. Ze zijn zorgzaam en zeer bekwaam. Ik heb de hele behandeling als erg prettig ervaren en het resultaat is gewoon subliem. Ik zou het zo weer overdoen en kan het echt iedereen aanbevelen. Ik zou dan ook niet weten waarom ik een lager cijfer moet geven dan een 10. Ik heb werkelijk geen enkel negatief punt te melden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wiggers, L.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.