Waardering over Wiggers, L.H., Tandartsenpraktijk Centrum voor Implantologie en Esthetische Tandheelkunde - Hengelo op 6 juni 2013

9.2

Na een ernstig ongeluk op 24 jarige leeftijd mijn kaak gebroken en twee voortanden kwijt geraakt. Bij Ciet is een goed plan vastgesteld en zijn ze begonnen met het traject om twee implantaten te zetten. Tijdens het traject tegenslag gehad met het kaakbot wat door ontsteking toch minder bleek te zijn. Hier is meteen op ingespeeld met een aangepaste behandeling. Nu anderhalf jaar verder ben ik klaar met het traject de (definitieve) implantaten en kronen zijn geplaatst. Ondanks het ongeluk wat ik heb gehad, ben ik blij dat het zo goed is afgelopen en dat ik bij het Ciet ben terechtgekomen. Dankzij de goede behandeling, de zorg en de medewerkers kan ik niet anders dan erg positief zijn over het Ciet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wiggers, L.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.