Waardering over Wilborts, M.E., Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Wilborts - Tilburg op 15 juni 2012

2.7

Ik kwam terecht bij de spoeddienst hier. Mijn ervaring was: onvriendelijk, hardhandig, duur en ook nog onkundig, zo bleek achteraf. Na incasso te hebben getekend voor torenhoge rekening (zenuwbehandeling), bleek ,achteraf, na vreselijke pijnklachen, bij mijn eigen tandarts dat er een vijltje was afgebroken hoog in de wortel en moest de kies alsnog getrokken worden. Dat moet mevrouw Wilborts ook gezien hebben tijdens het maken van de rontgenfoto's, waar ik ook nog dik voor betaalde! Als je belt om te klagen blijkt het personeel net zo kribbig als mevrouw Wilborts zelf. Blijf hier weg, zou ik zeggen. Onkunde ten top.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wilborts, M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.