Waardering over Wilborts, M.E., Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Wilborts - Tilburg op 5 oktober 2012

8.7

Ik vind het een geweldige tandarts. Erg lief, legt goed uit, zeker niet hardhandig. Heb na een second opinion een implantaat dat 1300 euro goedkoper was dan bij mijn oude tandarts/implantoloog. Mw. Wilborts is erg precies en daardoor niet snel tevreden hoe de implantaat eruit ziet. Daardoor moest deze opnieuw gemaakt worden zodat hij mooier stond. Mijn dochter had beide voortanden afgebroken en het is echt een kunstwerk geworden hoe ze deze gemaakt heeft. Kortom echt supertevreden!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wilborts, M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.