Waardering over Willems, F.M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk de Zevenhont - 's-Hertogenbosch op 22 juni 2015

9.7
  • Gebitsaandoeningen

Eerder was ik patiënt bij een andere tandarts maar die hield ermee op vanwege de leeftijd. Zijn patiënten waaronder ik zijn onder andere ondergebracht bij tandartsen de Zevenhont. Daar kwam ik terecht bij tandarts F. Willems. Gelijk gerustgesteld, ook de tweede keer, luistert goed naar wat de klachten zijn. Spoedige, pijnloze behandelingen, heeft interesse voor wat er prive en op het werk is en voor je algehele gezondheid. Kortom, een geweldige tandarts, ze verdiend een dikke pluim.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Willems, F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.