Tandarts Willems, P.M.M.

Tandarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Willems, P.M.M., Tandartsenpraktijk Tandarts Willems - Sittard op 3 februari 2017

Na heel veel angst opgebouwd te hebben bij vorige 3 tandartsen bij Tandarts Willems terecht gekomen. Direct bij het eerste consult op het gemak gesteld door hem en zijn assistente! Wat een verschil qua persoon en praktijk met wat ik gewend ben van vorige tandartsen! Hij legt heel veel uit (voor mij heel belangrijk!) en stelt gerust. Is geduldig en reëel over wat de mogelijkheden zijn. Hierdoor zijn mijn angsten niet over maar echt ongelofelijk verminderd! Nog belangrijker voor mijn kindjes die ik nu met vertrouwen en zonder angst naar de tandarts kan laten gaan. Ook voor kindjes is hij een supertandarts! heel vriendelijk, geduldig en zal nooit iets doen zonder vertrouwen van hen opgebouwd te hebben. Ik ben blij dat ik tandarts Willems nu en in de toekomst als tandarts heb voor ons gezin! Ik kan echt niet anders dan alleen 10-en geven en dat doe ik eigenlijk nooit!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Willems, P.M.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.