Waardering over Willenborg, W.J., Tandartsenpraktijk Willenborg, centrum voor mondzorg - Hoogeveen op 15 juni 2012

8.2

Ik ben ook al van kinds af aan vaste klant bij tandarts Willenborg en mondhygieniste Veneman ... ik begrijp dat slechte beoordelingen werkelijk niet want het zijn erg vriendelijke mensen en ze leggen altijd keurig uit waar ze mee bezig zijn. Mocht het dan toch zo zijn dat de tandarts soms wat gehaast overkomt of van de ene naar de andere behandelkamer loopt dan ligt dat aan twee dingen ... zeer capabele en vriendelijke assistentes en een volle wachtkamer want volgens mij krijgen ze het alsmaar drukken in het nieuwe pand ... Kortom: wat mij betreft kunt u er gerust naar toe gaan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Willenborg, W.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.