Waardering over Yilmaz-Vukkink, N.N., Tandartsenpraktijk Samenwerkende Tandartsen Enschede - Enschede op 12 januari 2017

Mw Yilmaz heeft vandaag een wortelkanaalbehandeling bij mij uitgevoerd. Ik kan niets anders zeggen dan: Top. De assistente heeft mij overigens ook uiterst kundig verdoofd. Ik heb gevraagd om te vertellen wat ze aan het doen waren tijdens de ingreep en dat deed mw Yilmaz met verve. Zeer interessant. Veel artsen (en andere zorgverleners) in Nederland kunnen qua patiëntenomgang in de leer bij deze tandarts. De accommodatie is een beetje saai, maar voor zover ik kon zien erg schoon, wat m.i. het belangrijkste is. Verder kan zorg áltijd beter; vandaar geen tienen. Maar 9,5'en waren echter meer op hun plaats.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yilmaz-Vukkink, N.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.