Waardering over Zaanen, M.G., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Voordijkshoorn - Delft op 1 mei 2018

8.7

Al jarenlang ben ik patient bij tandarts G.Zaanen. Met een vrij gecompliceerd gebit door verwaarlozing en nare ervaringen in mijn jeugd met tandartsen( ben nu 57 jaar), kwam ik jaren geleden in de praktijk. Stukje bij beetje is mijn gebit geworden wat het nu is. Stabiel en gezond. Er zijn aardig wat intensieve behandelingen geweest, kronen, brug, wortelkanaal behandelingen enz. Ik kan uit ervaring zeggen dat zorgvuldigheid, deskundigheid op nr 1 staan bij mijn tandarts. Dan ben ik ook nog eens echt een angstige tandarts patient. En heeft mijn tandarts niet echt de uitstraling van een tandarts met 'fluwelen handschoenen':)...Toch maakt zijn deskundigheid en ook als je hem leert kennen en hij jou...alles goed..en ben ik ( ook met mijn angst) nog steeds heel tevreden met mijn tandarts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zaanen, M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.