Waardering over Zaanen, M.G., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Voordijkshoorn - Delft op 17 oktober 2018

• Gebitsaandoeningen

Hoge kwaliteit voor een goede prijs.Na een hele tijd (20 jaar) uitstellen heb ik besloten toch mijn gebit te laten doen en ben via via bij deze tandartspraktijk terecht gekomen. Ik ben geen held bij de tandarts. Na onderzoek en overleg zijn we tot behandeling overgegaan. Restauratiewerk waaronder het plaatsen van een implantaat (verdoofd), een aantal mondhygiënistische behandelingen. Mijn gebit is hersteld.De tandartsen en het team zijn top. Er wordt goed geluisterd, de behandelingen zijn vakkundig en pijnloos.De samenwerking met de  mondhygienisten verloopt goed. De prijs is goed.Ik merk dat ik zonder veel moeite weer naar de halfjaarlijkse controles ga.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zaanen, M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.