Waardering over Zaanen, M.G., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Voordijkshoorn - Delft op 29 september 2017

• Gebitsaandoeningen

Uitermate gastvrij en communicatief - - geholpen door Gijs van Zaanen zelf en werd hij geassisteerd door een tandartsassistente.  Ook deze is de hartelijkheid zelve, vakkundig en supersnel. Het is mijn eerste ervaring met deze ervaren professionals. Gijs zegt waar het op staat en doet dat met empathie en geeft deze houding vertrouwen wat ik bij een tandarts echt wel nodig heb. Na een jarenlange torsende trauma was ik toch zover dat ik door het aanbevelen van een dorpsgenoot een tandartspraktijk durfde te betreden. De ontvangst alleen al door de tandarts assistente c.q. receptioniste, een duizendpoot die voor iedereen een hartelijk woord heeft. Wanneer je haar hoort praten heb je niet het idee dat je een tandartsassistente aan de lijn hebt en denkt zij geweldig met de mensen mee. Zij heeft het niet gemerkt maar heb ik extra opgelet hoe zijn de clienten te woord staat, echt een topper. Mijn eerste station is de mondhygiëniste, een hartelijke knapperd die me flink wat bloed in de mond bracht. Maar goed, er zat dan ook voor 30 jaar tandsteen en had Lina met haar "Black and Dekker" wel even werk. Vakkundig, hartelijk en snel, ook al een topper. Ik heb nog 3 afspraken staan want wat ik in de mond heb staan werd betiteld als een roestig, zinkend schip. Het roest is er nu af en ben ik nieuwsgierig naar het volgende bezoek en ga na de vakantie terug. Krijg nu al buikpijn die weer snel zakt wanneer ik aan deze aardige mensen denk. Wordt vervolgt.Vandaag 7 augustus weer terug naar Tandarts Gijs van Zaanen. Toch wel een beetje zenuwachtig, stap 1 van 3 behandelingen op verschillende data en begint deze kundige man met een wortelkanaal behandeling. Fijn dat hij verteld wat hij gaat doen en net zo belangrijk, waarom hij dat doet. Helder verhaal en geruststellend voor de zenuwachtige senior als ik. Gijs van Zaanen gaat uiterst secuur te werk en heeft geen haast. Van elke verrichting verteld hij wat hij doet en ben ik fijn verdoofd dus voel geen enkele pijn. Zonder enige angst zit ik 3 kwartier onder zijn kundige handen. De arts werkt veel met zijn microscoop en wil precies zien wat hij doet. De assistent bediende hem op zijn wenken. Lijkt me geweldig om met deze man te werken. Hij is hartelijk, duidelijk en laat iedereen in zijn waarde. Gijs is vraagbaak voor de overige collega's van deze praktijk die hem tussendoor verstoren en wordt Gijs daar niet geïrriteerd van. Geweldige, pijnloze sessie en ben ik inmiddels al 5 uur verder en is de verdoving volledig uitgewerkt en voel geen enkele pijn. Geweldig toch en zie ik de 2e stap in september met vertrouwen tegemoet. By the way. Wat een geweldig team mensen. Chapeau!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zaanen, M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.