Waardering over Zachariasse, C.J., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Zachariasse - Veenendaal op 30 november 2020

Een tandarts die pragmatisch is, gebaseerd op zeer gedegen kennis. Hij kijkt grondig het gebit na, verteld duidelijk en helder wat de problemen zijn, en hoe deze op te lossen. Hierin staat (zoals het hoort, maar vaak niet gebeurd) het probleem centraal. De oplossingen zijn effectief, maar ook kostenefficient. In tegenstelling tot mijn voorgaande tandartsen kreeg ik bij Zachariasse het advies om alle mondproducten weg te gooien en alleen houten tandenstokers en een goede tandpasta te gebruiken. Hierdoor is mijn gebit een heel stuk gezonder te worden, terwijl ik goedkoper uit ben. Verder zeer vriendelijk personeel met een gedegen kennis en profesionele houding. Ik wil geen andere tandarts meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zachariasse, C.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.