Waardering over Zachariasse, C.J., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Zachariasse - Veenendaal op 11 februari 2019

9.3
  • Gebitsaandoeningen

Uitermate professionele tandartspraktijk met bekwaam en vriendelijk personeel. Je merkt aan de sfeer dat hier mensen met plezier werken. Over de reguliere behandelingen niets dan lof voor de tandarts en alle medewerkers. Alle afspraken worden netjes nagekomen en van tevoren kort besproken. Bij het plaatsen van implantaten ben ik zeer goed geholpen door de tandarts en het team in het UMC. Bij dit proces zijn alle opties uitvoering en duidelijk besproken inclusief de begrotingen, welke altijd zeer realistisch waren. Over het uiteindelijke resultaat ben ik zeer tevreden. Ik kan tandarts Zachariasse dan ook van harte aanbevelen!

Bent u of werkt u voor Zachariasse, C.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.