Uroloog Arendsen, H.J.

Uroloog

Waardering over Arendsen, H.J., Overige kliniek Andros Clinics Den Haag - Den Haag op 19 maart 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Deze vragenlijst komt te vroeg; de behandeling is nog maar net en deels nog helemaal niet begonnen. Tot nu toe ben ik heel erg blij dat ik bij de Gynos Kliniek in Den Haag terecht ben gekomen. Perfecte anamnese, chapeau! Eindelijk duidelijkheid over mijn klachten. Dus nu aan de slag vanuit de verschillende disciplines. Ook aandacht voor alternatieve behandelingen; daar ben ik erg blij mee. Fijne mensen in de kliniek die doelbewust samenwerken en goed communiceren. Een warm bad. Ook de communicatie met behandelaars buiten de kliniek verloopt als een zonnetje. Dat geeft rust voor een patiënt; eindelijk hoef je zelf niet eindeloos te wachten of te twijfelen of e.e.a. achterna te bellen. Ik heb vertrouwen in mijn behandeling. Opm.: mijn huisarts was niet bekend met jullie kliniek, jammer! Ik deel mijn ervaringen met mensen in mijn omgeving. Ga zo door!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arendsen, H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.