Waardering over Arendsen, H.J., Overige kliniek Andros Mannenkliniek Den Haag - Den Haag op 18 februari 2018

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kreeg bestraling op korte termijn, maar ik had ook last van ic. Daarom heb ik aan de arts dhr. Arentsen advies gevraagd. Hij heeft gekozen voor blaasspoeling tijdens de bestraling omdat ik dan minder last kan krijgen van de IC. daarbij kreeg ik ook ptns erbij om het geheel goed te laten lopen. De spoeling die ik kreeg was speciaal voor bestralingen zodat ik geen last van de IC krijg. Ik heb inmiddels 23  bestralingen gekregen en het verloop ging goed. Ik weet nog niet wat het op lange termijn zou doen voor de IC. Dokter Arentsen heeft wel gezegd mocht ik toch nog last krijgen kan ik weer contact met hem kan opnemen en ging hij kijken wat hij kan doen voor mij. dit is wel een geruststelling voor mij. Ik hoop dat het niet hoeft, maar je weet nooit hoe het gaat lopen.

Bent u of werkt u voor Arendsen, H.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.