Waardering over Arendsen, H.J., Overige kliniek Andros Mannenkliniek Den Haag - Den Haag op 22 november 2017

• Blaasontsteking

Na een uitgebreide telefonische intake werd ik bij Gynos in 1 afspraken sessie door meerdere artsen en een fysiotherapeut gezien. Ik kon overal duidelijk en goed mijn verhaal doen. Er werd goed geluisterd en goed doorgevraagd. Er was tijd en rust. De voorgestelde behandelingen werden goed besproken zodat ik een duidelijke keuze had. In mijn geval konden behandelingen ook direct worden ingezet wat erg prettig was en direct veel verlichting bracht. Er was een korte terugkoppeling aan het eind sessie met de hoofdarts dr. Erik Arendsen. Het was erg prettig terug te horen dat het niet tussen mijn orden zat maar dat mijn probleem daadwerkelijk belastend was maar zeker ook behandelbaar! Zo veel erkenning, begrip en oplossend meedenken heb ik over mijn situatie nog niet eerder mogen mee maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arendsen, H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.