Waardering over Bakker, H.H.R., Overige kliniek Andros Mannenkliniek Amsterdam - Amsterdam op 17 september 2018

• Prostaatvergroting

Er werd goed samengewerkt tussen de diverse disciplines. Er waren korte wachttijden tijden tussen de verschillende onderzoeken. In de wachtkamers hing een rustige sfeer, geen heen en weer geloop van artsen of verpleegkundigen, wat in ziekenhuizen vaak wel het geval is.  Er werd eerst bij mij bloed afgenomen door een laborante, vervolgens werd er urine afgenomen en een een anamnese afgenomen door een verpleegkundige. Als laatste werd er door de euroloog een echo gemaakt van de prostaat, en kreeg ik  meteen de bloeduitslag van hem te horen,  en de uitslag van het prostaat onderzoek. Dit alles in een tijdsbestek van ongeveer 2 uur.

Bent u of werkt u voor Bakker, H.H.R.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.