Waardering over Bakker, H.H.R., Overige kliniek Andros Mannenkliniek Amsterdam - Amsterdam op 14 september 2018

• Prostaatvergroting

Er werd goed samengewerkt tussen de diverse disciplines. Er waren korte wachttijden tijden tussen de verschillende onderzoeken. In de wachtkamers hing een rustige sfeer, geen heen en weer geloop van artsen of verpleegkundigen, wat in ziekenhuizen vaak wel het geval is.  Er werd eerst bij mij bloed afgenomen door een laborante, vervolgens werd er urine afgenomen en een een anamnese afgenomen door een verpleegkundige. Als laatste werd er door de euroloog een echo gemaakt van de prostaat, en kreeg ik  meteen de bloeduitslag van hem te horen,  en de uitslag van het prostaat onderzoek. Dit alles in een tijdsbestek van ongeveer 2 uur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bakker, H.H.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.