Waardering over Basten, J.P.A. van, Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 3 november 2017

9.2
  • Prostaatkanker
  • Urologie

Bij mij werd in 2014 prostaatkanker geconstateerd en als gevolg daarvan doorverwezen naar het team van Dr. Van Basten. Als in een soort verdoving, wilde niet denken aan de mogelijke gevolgen van de op stapel staande prostaatverwijdering, heb ik de behandeling en de daaropvolgende operatie "lijdzaam" ondergaan. Hoewel ik mijn dank al in dat jaar heb uitgesproken, is het misschien nuttig om ook na jaren te kunnen zeggen, dat ik uitstekend ben behandeld. Tot op de dag van vandaag is mijn PSA onmeetbaar gebleven en problemen op het vlak van incontinentie of impotentie totaal uitgebleven. Dus: nogmaals bedankt, ook na jaren. Het voelt als het krijgen van een soort van herkansing in het leven.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Bedankt voor uw bericht op Zorgkaart. Dr. Van Basten zal dit zeker waarderen! Fijn dat het ook na jaren zo goed met u gaat!
Wij geven dit door aan dr. Van Basten.
Met vriendelijke groet, CWZ klantenservice.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Basten, J.P.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.