Waardering over Basten, J.P.A. van, Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 16 september 2011

9.5

dat hier nog geen waarderingen staan voor deze arts zegt niets over de arts maar meer over de mensen die niet de moeite nemen te reageren. Superarts! Neemt de tijd voor je, en legt goed uit wat er gaat gebeuren en wat er aan de hand is. Komt bij dat het een bijzonder aimabele man is en vooral niet hoogdravend, zoals enkele van zijn collega's. Gewoon voeten op de grond en duidelijk, maar met gevoel. En zeer kundig! Hoera voor deze arts. (ondanks dat ik nog niet helemaal van mijn kwaal af ben, maar hij is daar eerlijk in..)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Basten, J.P.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.