Uroloog Blok, B.F.M.

Uroloog

Geslacht
Man
Er zijn 22 waarderingen Waarderen

Waardering over Blok, B.F.M., Ziekenhuis Erasmus MC - Algemeen - Rotterdam op 22 juli 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Urineverlies

Specialisme

Urologie

Ben incontinent geworden na prostaat operatie met gebruik van robot. Na ruime periode van anderhalf jaar met bekkenbodem therapie en medicatie kwam ik niet verder dan in de nacht droog en overdag benodigd drie a vier inleggers. Volume van lekkage was 100 a 200 ml. Ben toen internet opgegaan om te bezien wat voor mij het beste zou kunnen zijn. Mij stond de proact behandeling als optie. Ben hier mee naar mijn uroloog gegaan en om verwijzing gevraagd naar dr.B.F.M.Blok in het Erasmus MC. Ze ging hier mee akkoord na aanvullend onderzoek ,conclusie stress-incontinentie. Na een consult op 31-07-2019 bij dr.B.F.M. Blok op lijst geplaatst voor behandeling. Op 28-10-2019 geopereerd. Een uur na operatie kreeg ik van dr.Blok te horen dat balonnen goed geplaatst zijn. Daarna geplast dat ging o.k.daarna naar huis met dikke smail. In december op controle waren verrast dat ik van af operatie geen urine verlies had. Nu 21-07-2020 nog steeds droog en geen na vullingen gehad. Toppie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Blok, B.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.