Uroloog Bochove-Overgaauw, D.M.

Uroloog

Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Bochove-Overgaauw, D.M., Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen op 30 november 2012

dr. Bochove is een vriendelijke arts die heel goed naar je klachten luistert en je vooral op je gemak stelt. Bij mij moet er een onderzoek gebeuren die normaliter niet onder een roesje gebeurd maar nadat ik uitgelegd had wat de reden van mijn verzoek was, was zij heel resoluut en zei "dan gaan we naar de OK". Kijk dan heb je het veilige gevoel dat er naar je geluisterd wordt en er door omstandigheden ook uitzonderingen op de regel kunnen bestaan . Ik heb al prettige ervaringen in dit ziekenhuis, en deze komt ook op het lijstje te staan. Dank u dokter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bochove-Overgaauw, D.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.