Uroloog Boodt, B.J.

Uroloog

Geslacht
Man
Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Boodt, B.J., Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 4 mei 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Blaasontsteking

Specialisme

Urologie

Ik ben deze twee keren niet fijn behandeld door dokter Boodt, leek wel of hij haast had, stond binnen twee minuten weer buiten, met het advies wat ik evt van de huisarts ook had gekregen, werd verder niet nagekeken. Had toch graag dat hij even in de blaas had gekeken, maak me zorgen hierover ik heb nog steeds vreselijke pijnlijke klachten in mijn onderbuik. Elke dag weer.

Reactie van/namens Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere

Beste heer/mevrouw, wij vinden het zeer vervelend dat u deze negatieve ervaring heeft met onze uroloog. Wij zouden het op prijs stellen indien u ons de gelegenheid geeft om inhoudelijk te reageren op uw bericht. Zou u, middels een e-mail aan urologie@flevoziekenhuis.nl, uw telefoonnummer aan ons willen doorgeven zodat een medewerker van de afdeling rechtstreeks contact met u kan opnemen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, het Flevoziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boodt, B.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.