Waardering over Bosch, N.P.M.J., Ziekenhuis Rode Kruis Ziekenhuis - Beverwijk op 11 februari 2013

9.2

Mijn zoon van 15 had een hypercèle; een vochtophoping rond een bal in het scrotum. Hij heeft een winkelmanplastiek-operatie ondergaan bij dr. Bosch. In alle opzichten zijn we zeer tevreden over de behandeling door dr. Bosch. Hij heeft duidelijke informatie vooraf gegeven over de oorzaak en de oplossing. Hij was erg aardig tegen mijn zoon. Hij nam ons heel serieus en was daadkrachtig in zijn aanpak. De operatie is uitstekend verlopen. Op mijn verzoek kwam hij na de operatie aan het bed om ons te vertellen hoe het was gegaan; dat was geruststellend en verhelderend. En het resultaat is prachtig. Niets dan lof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bosch, N.P.M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.