Uroloog Breeuwsma, A.J.

Man
Specialisme
Oncologie
Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Breeuwsma, A.J., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 11 januari 2018

Specialisme

Urologie

Werd  op een zaterdag in februari 2017 met spoed opgenomen, grotendeels buiten bewustzijn, goed behandeld in Elisabeth ziekenhuis. Bleek 2,5l liter vocht in mijn blaas te hebben. Werd overgeplaatst die dag naar Tweesteden. Zondagochtend komt Breeuwsma op mijn kamer, schreeuwt in bijzijn van mijn dochter en een medepatiënt op die kamer dat ik een hoog alcoholpromillage in mijn bloed had, gehaast, geeft al lopende de deur uit dat ik over 2 weken terug moet komen en dat ik een jaar lang een urinekatheder moet dragen. Weg was ie. Nou laat ik me niet snel uit het veld slaan, dacht toen al dat ie het mis had. Maar ik was nog volkomen diffuus. Toch ging ik die dag naar huis, op eigen verzoek natuurlijk.  Kreeg in verband met zijn vakantie een oproep voor 6 weken later. Belde om toch na 2 weken te kunnen verschijnen. Plaatsvervanger arts-assistent stelde een operatie voor, ik gaf aan dat ik het gevoel had dat ik zonder urnekatheder kon plassen. Na wat ongeloof mocht de katheder er even uit, ik plas zelfstandig zoals altijd, gooi de spullen in de prullenbak. Letterlijk.Mijn bezwaren tegen Breeuwsma zijn dat iemijn medische gegevens in het bijzijn van anderen/vreemden niet moet rondstrooien/veroordelend is, werd gelijk al in een hokje geplaatst terwijl hij niets over mijn medisch verleden weet en dat is niet mis, ook  wat dat weekend voorafgaande was gebeurd. Je kunt volgens mij geen diagnose stellen zonder de mens achter de patiënt te kennen te snel, gehaast en arrogant een totaal verkeerde diagnose stelde zonder zich te kunnen indenken wat voor een impact op een patiënt kan hebben.Artsen als Breeuwsma zijn de reden dat steeds meer mensen naar Belgische ziekenhuizen gaan, niet alleen vanwege hun medisch-technische kennis maar vooral om hun niet-arrogante, mede-menselijke benadering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Breeuwsma, A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.