Waardering over Davits, R.J.A.M., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 5 november 2017

8.3
  • Prostaatontsteking
  • Urologie

Hierbij wil ik mijn grote waardering kenbaar maken voor de bijzondere betrokkenheid die dr. Davits toonde bij mijn behandeling tegen de resistente bacterie Klepsiella pneumonaie. Deze bacterie bevond zich in de blaas en prostaat en liet zich niet verjagen door antibiotica. De toekomst leek te bestaan uit het leren leven met de klachten die deze bacterie veroorzaakte. Dit vooruitzicht veranderde na behandeling met bacteriofagen. De bacteriofagen verkreeg ik van het Eliava Phage Center in Georgië. Voor urethrale toediening vroeg ik Dr. Davits om zijn medewerking die hij mij, onder voorwaarden, volledig gaf. Het resultaat van deze behandeling is dat de Klepsiella is verdwenen, hetgeen voordien ondenkbaar leek. Omdat mij gebleken is dat men binnen de vakgroep urologie zeer terughoudend is om medewerking te verlenen aan deze afwijkende behandeling, wil ik mijn dank aan Dr Davits op deze plaats nogmaals onderstrepen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Davits, R.J.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.