Waardering over Debruyne, F.M.J., Overige kliniek Andros Mannenkliniek Arnhem - Arnhem op 2 juli 2019

1.9
  • Prostaatkanker

Zeer vervelende ervaring doordat dr. Debruyne de reden dat ik bij Andros kliniek kwam niet serieus leek te nemen. Ik voelde mij respectloos door hem benaderd in zowel het gesprek als tijdens de onderzoeken. Wij hebben uitgebreide informatie bij Andros Kliniek ingeleverd, ruim voor de 1e afspraak. Deze informatie had dr. Debruyne niet gezien. Hij had grove fouten gemaakt in zijn verslag naar aanleiding van ons gesprek. Ik hoop deze arts nooit meer te hoeven zien, ondanks de ernstige verdenking waarvoor ik door mijn primaire uroloog voor een second opinion naar de Andros kliniek was verwezen.

Reactie van/namens Overige kliniek Andros Mannenkliniek Arnhem - Arnhem

geplaatst op 3 juli 2019

Geachte heer,

Bedankt dat u de moeite neemt om uw ervaring te delen. Spijtig te vernemen dat dit niet naar tevredenheid is gegaan. Er is ondertussen al mail contact tussen u en ons geweest.

Met vriendelijke groet,
Mascha van Huet, Stafmedewerker Andros Mannenkliniek
m.vanhuet@andros.nl

Bent u of werkt u voor Debruyne, F.M.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.