Waardering over Drift, D.G.F. van der, Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 27 november 2012

8.8

Ik ben hier als begeleider van een verstandelijk gehandicapte met wie ik regelmatig naar dokter van der Drift ga. Ik vind het een bijzonder prettige arts. Afspraken kunnen gemaakt wanneer het mij uitkomt, zelfs het verzetten van een afspraak was geen probleem. Soms is het lastig om de weg te vinden in het gebouw. Wanneer ik dan de weg vraag word ik wel goed geholpen. De medewerkers en assistenten nemen alle tijd, zeker wanneer ze zien dat er een verstandelijk gehandicapte bij is. Ook dokter van der Drift is heel geduldig. Hij komt zelf met ideeen maar staat ook open voor suggesties. De behandeling verloopt zeer efficient.

Bent u of werkt u voor Drift, D.G.F. van der? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.