Waardering over Fossion, L.M.C.L., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 20 februari 2014

9.3
  • Urologie

Ik ben, als 65+er, meerdere jaren onder behandeling bij Dr Fossion ivm door huisarts geconst: verhoogde psa waarden (prostaat ontsteking /onrustige cellen) Er zijn meerdere biopten genomen, over enige tijd volgt wederom urine/psa-test en eventueel z.n. verdere onderzoek(en). Ik heb vertrouwen in deze specialist vanwege: directe benadering, heldere en correcte gesprekken/afspraken. Naar mijn bescheiden beoordeling (maar ook, na vele kontakten met meerdere med.specialisten in div Ziekenh.) deskundig specialist.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fossion, L.M.C.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.