Waardering over Fossion, L.M.C.L., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 28 maart 2019

9.1
  • Prostaatvergroting
  • Urologie

In maart 2019 is mijn prostaat operatief verkleind/uitgeschraapt door Dr. Fossion. Vooraf gaand aan de operatie werd de oorzaak van mijn klachten heel duidelijk verwoord aan de hand van de uitkomst van diverse vooronderzoeken. Er werd besproken welk traject er gevolgd zou worden en of ik dat goed had begrepen. Ook de nazorg die van groot belang is werd besproken. Tijdens het gesprek voelde het al gauw heel vertrouwd en had ik er meteen een goed gevoel bij. Na de operatie bleek dat dit gevoel heel terecht was. Ik spreek hierbij mijn grote waardering uit voor de kundigheid, goede voorlichting, behandeling en vriendelijkheid die DR L. Fossion mij heeft geboden. Mede door een zgn. door hem ontwikkelde ETAP endoscopische transvesicale adenomectomie prostaat operatie één van de laatste technieken kon ik na 5 dagen het ziekenhuis weer verlaten en waar ik eigenlijk grote zorgen om had “incontinentie” is uitgebleven. De operatie is succesvol met minimale bloedverlies en pijn verlopen ook de nazorg was prima in orde. Het verplegend personeel van het MMC in Veldhoven was ook top.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fossion, L.M.C.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.