Waardering over IJzerman, W., Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen op 7 februari 2019

2.3
  • Nieraandoeningen

Dr. IJzerman heeft mijn moeder in behandeling gehad met betrekking tot, waarschijnlijk, meervuldige niersteenaanvallen (op het laatst zelfs 4x in de week). Omdat ze nog in het ziekenhuis verbleef vanwege een andere aandoening had hier veel eerder adequaat actie op ondernomen kunnen en moeten worden (pas 1-2 dagen later wordt er actie ondernomen door het maken van een echo). Ze krijgt bij iedere aanval telkens morfine toegediend. Er is volgens hem niets gevonden. Dit is natuurlijk mogelijk, maar i.p.v. oplossend mee te denken wat dan wel de oorzaak van deze aanvallen kunnen zijn, wordt mijn moeder doorverwezen naar de pijnpoli en voelt ze zich totaal niet serieus genomen.Buiten het feit dat er blijkbaar geen oplossing is, is mijn moeder totaal niet respectvol behandeld door Dr. IJzerman.

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen

Wat vervelend voor u dat u deze ervaring heeft gehad. Graag komen we met u in contact. U kunt ons bereiken via 055-5818855 of via Bureauklachtenenclaims@gelre.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJzerman, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.