Waardering over Jongh, R. de, Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 11 juni 2015

9.8
  • Urologie

Wauw, zo kan het dus ook... Nadat we eerst bij een ander ziekenhuis van het kastje naar de muur zijn gestuurd, kwamen we gelukkig hier terecht! Als je kleine kindje een probleem heeft op dit gebied, dan vind je dat als ouder natuurlijk vervelend en wil je gewoon het beste voor je kind (en we zijn echt geen overbezorgde ouders). Deze dokter heeft ons gewoon geweldig geholpen. Hij nam de tijd, had geduld, toonde begrip, gaf ons handige en vooral toegankelijke informatie en de behandeling verliep keurig. En als je kleine dan ook nog uit zichzelf een tekening voor zijn dokter maakt, dan heb je het goed gedaan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jongh, R. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.