Uroloog Kil, P.J.M.

Uroloog

76 resultaten voor je selectie:

11 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bij deze arts treft u een luisterend oor en heel veel kennis en kunde. Hij is recht door zee en geeft helder advies. Dat geeft vertrouwen.

9.4

11 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring met Andros Clinics is, in korte tijd perfect. Het is een aanrader, om toch deze Mannenkliniek niet voor bij te Lopen. Perfect,

9 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige omgeven en professionele informatie en begeleiding

9.7

8 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

deskundige artsen, snel bereikbaar, goed benaderbaar

8.8

7 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kon direct op kort termijn een afspraak maken. Andros Baarn is een kleine "clinic" en straalt rust uit. Met vriendelijk personeel.

4 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer persoonlijke en vriendelijke benadering en door alle deskundigheid gelijktijdig in de kliniek een correcte snelle afhandeling m.b.t. het vaststellen van de diagnose.

21 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer tevreden over de behandeling, deskundig onderzoek en informatie. Al mijn vragen werden beantwoord .

21 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk deskundig discreet

8.6

31 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben in het algemeen tevreden over de gezondheidszorg in Nederland. De wachttijden zouden korter mogen.

30 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Gastvrije ontvangst ontsp[annen sfeer goed getimde afspraken in opvolging duidelijke info

8.1

27 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke ontvangst, werd meteen meegenomen voor onderzoek. Bijzonder aardige uroloog, die goed luistert en uitlegt. Hij belde volgens afspraak over de uitslagen van het onderzoek (gelukkig...

25 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De dokter was geduldig en legde goed uit wat hij onderzocht en waarom. Gaf mij zeker het gevoel dat ik een persoon ben. Geen nummer.

25 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

In het algemeen wordt door de urologen in Nederland bij prostaatkanker bij 75+ jarige patiënten te vaak gezegd: "Wacht u maar rustig af." Wie kan in zo'n geval "rustig" afwachten? En waar wacht die...

6.6

23 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik moet snachts nog steeds enkele keren uit bed om te plassen. De erectiepil heb ik pas 1x gebruikt en dus kan ik daar nog niet veel over zeggen omdat dit nog niet het resultaat gaf wat ik hoopte.

7.7

17 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Na afspraak ( binnen twee weken) heldere informatie vanuit de kliniek alsmede de in te vullen vragenlijsten. Prettig is dat er binnen de eerste afspraak, waarvan de duur niet langer dan 2 uur is...

Tevreden deskundig en toegankelijk

1 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

was dat jaar twee maal door de huisarts gezien prostaat is goed, kwam bij de andros klinik. daar werd mij verteld dat ik een vergrote prostaat heb. en werd daar op gelijk aktie ondernomen. en dat...

8.9

1 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een zeer goede specialist, die goed luistert en je goed informeert! Iemand die weet waarover hij het heeft en ook eerlijk is. Een topper.

26 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

ik ben heel tevreden vanwege de vriendelijkheid. De duidelijke en uitgebreide uitleg van de onderzoeken en behandeling.

9.9

23 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik trof een deskundige, doelgerichte, flexibele en betrokken organisatie.