Waardering over Klaver, O.S., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 16 oktober 2017

8.8
  • Urologie

Mijn vriendin is geopereerd door dokter Klaver d.m.v de Da Vinci robot. Operatie goed verlopen en stoma werkt goed tot nu toe. Vriendelijke arts die alles goed uitgelegd heeft alleen voor de operatie niet meer gezien en na de operatie is hij precies 1 keer langs geweest. Dat was wel een beetje jammer. En dan de stomazorg door de stomaverpleegkundige....die kan een heel stuk beter. Precies 2 keer langs geweest na de operatie en toen moest alles ook nog eens snel snel. Voor de rest werd de zorg rondom het stoma door de verpleegkundigen van de afdeling gedaan. Partner werd er niet bij betrokken terwijl dat wel zo hoort. Na de operatie nog 1 keer voor controle terug geweest bij uroloog en stomaverpleegkundige.  Nu terug verwezen naar eigen uroloog en we moesten ook maar gelijk een nieuwe stomaverpleegkundige zoeken terwijl we nog steeds  niet het juiste materiaal hadden en nog met veel vragen zitten. Dit had toch echt anders gemoeten. Erg slechte zaak van de stomaverpleegkundige. Je word gewoon aan je lot overgelaten. Doe er wat mee om zulke dingen in de toekomst te voorkomen. Er komt zoveel bij kijken bij zo'n grote operatie zowel lichamelijk als geestelijk. Nogmaals dokter Klaver bedankt voor alles maar de stomaverpleegkundige krijgt een dikke onvoldoende.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klaver, O.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.