Waardering over Kummeling, M.T.M., Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag op 19 augustus 2013

9.5

Mw Kummeling begeleidt mijn nabehandeling van blaaskanker. De 2 jarige BCG kuur heeft vervelende neveneffecten. In de gesprekken met mw Kummeling geeft zij blijk van grote aandacht, pragmatsche benadering, kordate besluitvorming en bereidheid van gebaande paden af te wijken om de nevenklachten te verlichten. Praktische handelingen (cystoscopie) worden zeer vaardig en beslist uitgevoerd, zodat minimaal ongemak ontstaat. (Dat heb ik elders anders ervaren). Informatie en adviezen zijn helder en overtuigend. Kortom geen redenen om lager dan met het cijfer 10 te waarderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kummeling, M.T.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.