Waardering over Kummeling, M.T.M., Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag op 19 juni 2013

8.5

Na gerezen vermoeden van prostaatkanker werd mij geradviseerd een uroloog te consulteren; toen mij de vraag werd gesteld bij welke uroloog ik een consult wenste heb ik de - ongefundeerde - voorkeur voor dokter Kummeling uitgesproken. Daar heb ik nooit spijt van gehad. Thans - na het doorlopen van de hormoon- radiotherapie - kan ik slechts dankbaar zijn dat dokter Kummeling indertijd niet alleen een goede diagnose heeft gesteld, doch mij ook in het vóór- en vervolgtraject op kundige en toegewijde wijze heeft behandeld. Zij heeft getoond een luisterend oor te combineren met kordaat en kundig handelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kummeling, M.T.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.