Uroloog Langbein, S.I.

Vrouw
Specialisme
Oncologie
Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Langbein, S.I., Ziekenhuis Zaans Medisch Centrum - Zaandam op 30 april 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Prostaatvergroting

Specialisme

Urologie

Ik ben in okt 2018 behandeld aan een prostaatvergroting (TUR-prostaat) door uroloog S.I. Langbein en zag sterk tegen deze ingreep op.Direct na de operatie heb ik de herstelfase onderschat en ben te snel aan het werk gegaan, het advies wat je in de nazorg-formulier krijgt moet je m.i. volgen.Momenteel een half jaar (april 2019) verder ben ik "ontslagen" bij uroloog Langbein met veel waardering voor de uitvoering en met name het resultaat, deze voldoet weer aan het kwaliteit van mijn leven ( geen klachten meer).Mijn advies is dan ook bij plasklachten snel naar uroloog Langbein voor overleg en maak plannen voor een goed herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Langbein, S.I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.