Waardering over Langbein, S.I., Ziekenhuis Zaans Medisch Centrum - Zaandam op 13 februari 2013

9.3

Ik was een gecompliceerd patient, een verstopte urineleider, en in beiden nieren een aantal stenen, welke moesten worden verwijderd. ik ben zelf erg bang voor ziekenhuizen, maar de wijze waarop dr. Langbein mij heeft behandeld verdient mijn grote waardering. Nog 1 (totaal3) operatie te gaan welke ik zonder angst tegemoet zie. Dr. Langbein bezit het vermogen te luisteren met geduld, en duidelijke info te verstrekken,(iets wat vele artsen nauwelijks bezitten,) en tevens snel te handelen. Daarnaast moet vermeld worden dat,het personeel van de afsprakenbalie tot de verpleeg afd met hun hart het werk doen geweldig!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Langbein, S.I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.