Waardering over Langen, P.H., Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 10 juni 2015

5.0
  • Voorhuidvernauwing

Deze arts moet als specialisme ' kinder urologie hebben . Ik heb hier helemaal niks van gemerkt ! Hij legde niks uit aan mijn zoon wat hij ging doen en gaf op een tweede controle zo een ruk aan de plasser dat opeens volgens hem het velletje wel los zat ... Lang verhaal kort gemaakt . Mijn zoon is uiteindelijk alsnog (!) op een totaal niet leuke leeftijd geopereerd aan zijn plasser door zijn collega dr Yurdakul .wat een top vrouw is dat .. Alles legde ze uit van tevoren en kwam nergens aan zonder dat ze het samen deden . Beste dr lange hier kunt u echt echt iets van leren ... Warmte , geduld , rust succes ermee

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Langen, P.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.